Współpracuj z nami:
Krajobraz medialny przechodzi rewolucję technologiczną, która zmienia łańcuch wartości między markami, agencjami mediowymi i konsumentami. Europa Środkowa ze swoją kombinacją młodych talentów, wzrostu i solidnych ram regulacyjnych jest wiodącą lokalizacją dla inwestorów poszukujących silnego tworzenia wartości. Jeśli chcesz współinwestować z nami w przyszłe projekty, skontaktuj się z office@mediacap.pl
Jacek Olechowski
Partner, Prezes
Jacek jest przedsiębiorcą, który doświadczenie zdobywa od 1996 roku. Oprócz pracy w Mediacap, gdzie koncentruje się na M&A, jest także współzałożycielem Mubi.pl (porównywarka ubezpieczeń oraz udziałowcem w Budlex (nieruchomości mieszkaniowe). W przeszłości pomógł stworzyć szereg udanych przedsięwzięć, m.in.: MJM Holdings (exit: 2024), rankomat.pl (exit: 2015) oraz Group One (exit: 2014). Obecnie pełni też funkcje: Przewodniczącego Rady Fundacji Polskiej Rady Biznesu oraz Członka Zarządu Fundacji Global Dignity. Zasiada w radach nadzorczych: PWN, IAA Poland oraz Stowarzyszenia Przyjaciele Muzeum Narodowego. Jest magistrem finansów i bankowości Szkoły Głównej Handlowej, absolwentem programów Kennedy School of Government (Harvard University) Global Leadership & Public Policy for the 21st Century, Georgetown Leadership Seminar oraz Young Global Leaders Forum (rocznik ’06).
Edyta Gurazdowska
Partner, Wiceprezes
Edyta jest doświadczonym managerem, a jej główny obszar kompetencji to M&A, finanse oraz optymalizacja działalności operacyjnej. Od 27. roku życia wielokrotnie obejmowała stanowisko dyrektora finansowego oraz wchodziła w skład zarządów spółek będących częścią grupy Mediacap oraz Change Integrated. Od 2008 roku Członek Zarządu Mediacap, a od roku 2015 Wiceprezes Zarządu. Edyta jest magistrem Finansów i Bankowości (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu) oraz ukończyła międzynarodowe kwalifikacje ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).
Marcin Jeziorski
Partner, Wiceprezes
Marcin to manager z ponad 20- letnią praktyką. Od początku kariery związany z rynkiem marketingu i komunikacji łączy doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach (D’Arcy, Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam – obecnie VMLY & R) i lokalnych podmiotach. Od 2011 roku związany z Mediacap. Początkowo jako prezes jednej ze spółek – Scholz & Friends Warszawa (obecnie Grupa Freundschaft), którą w ciągu kilku lat wraz z zespołem wyskalował ponad 10-krotnie, a obecnie jako Managing Partner zajmujący się nadzorem operacyjnym nad spółkami należącymi do Mediacap. Marcin jest współautorem strategii wejścia funduszu w segment influencer i gaming marketingu. Oprócz pracy managerskiej, doradzał klientom w tworzeniu i budowie największych marek na rynku, głównie w segmentach: tmt, retail, e-commerce, media i automotive. Od 2018 roku zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.